Smart digital marknadsföring!

NamnlösAffärspartnerträff med digitalt fokus!

Att ha full kontroll på sina digitala kanaler är idag ett måste. Kunderna finns på nätet och vi behöver nå dem i alla delar av köpresan, när de söker, när de läser, när de tittar på film och när de engagerar sig i sociala medier. För att lyckas med detta behövs både tid och kunskap, något som ofta är en bristvara idag på svenska företag. Detta seminarie är till för dig som vill lära dig mer om de olika kanalerna och hur de samspelar. Vilka fallgropar finns det och vilka sätt är bättre än andra. Allt från att utvärdera dagsläget till att ha en klar och tydlig digital strategi.

23 maj kl 12:00-13:30

12.00   Lunch

12.30  Seminarie

13.30  Slut

  • Svenskarna och Internet
  • Digital strategi  – Ställ rätt frågor
  • Söket är mer avancerat än någonsin  – arbeta smart och betala mindre
  • Google AdWords Inspirera och engagera på Facebook
  • Ta rätt beslut med rätt underlag.

Kostnad

Fritt för affärspartner, antal biljett enligt avtalsnivå 1-10 stycken. Övriga företag 200 kronor/person exklusive moms. Anmälan är bindande och görs till info@vastervik.com

Om Oskar Alm
Oskar Alm arbetar som seminarie- och utbildningsansvarig på Forefront AB. Med över 13 års erfarenhet är Oskar en uppskattad och erfaren utbildare inom SEO och digital marknadsföring. Han har genomfört över 200 seminarier runt om i landet där han har gett företagare bättre kunskap om hur de kan arbeta både smartare och lönsammare med sin digitala marknadsföring.

Om Forefront AB
Forefront är en Digital Mediebyrå med fokus på granskning och analyser av digitala strategier, medieplanering, effektmätningar och konverteringsstrategier. På Forefront får du ett helhetsgrepp och en långsiktig partner för din onlinemarknadsföring. Exempel på kunder hos Forefront är Handelsbanken, Kinnarps, Livsmedelsverket, The Phone House, Läkarmissionen och IOGT-NTO.

forefront_from_eps

 

 

 

 

www.forefrontmedia.se

Om författaren